.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب و شتم فوتبالیست های ساروی در گچساران

روز گذشته تیم صنعت ساری در آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دو کشور مهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.
این بازی که با حمایت همه جانبه مسئولین استانی و تماشاگران و هواداران نفت و گاز گچساران همراه بود حواشی زشتی را در خود تجربه کرد که موجب تاسف است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی پس از پرتاب اشیا به داخل زمین در اواخر بازی ،این امر مورد اعتراض کمک مربی صنعت ساری قرار گرفت که بازی دقایقی متوقف شد.پس از سوت پایان تماشاگران تیم میزبان با هجوم به داخل زمین با بازیکنان تیم صنعت ساری درگیر که یک صحنه از این اتفاقات  بطور تصادفی از تلویزیون استانی که به صورت زنده این بازی را پوشش می داد پخش شد.
بر اساس گزارش دریافتی دنده مهدی ساداتی  شکسته و راهی بیمارستان شد همچنین دندان مهدی عیسایی دیگر بازیکن تیم صنعت ساری نیز  توسط تماشاگر نماها شکسته شد.
شبیر لطفی سرمربی تیم صنعت ساری در این باره گفت: خیلی خوش شانس بودیم که زنده از جهنم گچساران جان سالم به در بردیم , برایم عجیب است استادیومی که 10 الی 15 هزار تماشاگر دارد در آن استادیوم یگان ویژه ای حضور نداشت و فقط ده نفر از مامورین حضور داشتند که آنها هم در درگیری های پایان بازی کاری از پیش نبردند.
وی در ادامه افزود: در هنگام عبور از تونل منتهی به رختکن سنگی به سمت من پرت شد که شک نکنید اگر نمی جنبیدم الان جنازه ام از اینجا به ساری برمی گشت , تمامی بازیکنان ما مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و حتی در هنگام بازی هم هلی کوپترهایی بالای سر بازیکنانمان در حال گردش بودند که تمرکز آنها را برهم میزد که این در نوع خودش عجیب بود و نمیدونم چه کسی آنجا مسئول برقراری نظم و انظباط بود ..!!
البته همه این اتفاقات در حالی به وقوع پیوسته که مسئولیت برگزاری لیگ آزادگان به عهده غلامرضا بهروان بوده که باید دید موضع وی در مورد این بازی و ضرب و شتم فوتبالیست های ساروی چه خواهد بود.

تصاویر زیر مربوط به این بازی است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سینا 29 فروردين 1392
دروغ میگه اب بطری به زمین پرتاب میکند نه سنگ به بهانه اب بطری زمین ترک میکنه و غیرت تو وجوش نداره و چه بلایی سر تیم نفت در ساری دراوردید و معذرت خواهی نکردی، به شما نمگن سرمربی و دکان بازاری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.